Sayurycz startuje!

, , 6 comments

Je mi obrovským potěšením oznámit tuto skvělou novinu, a tou je, že Sayurycz na blogspotu po dlouhých strastích startuje! Myšlenka přesunout se z blog.cz přišla už před nějakou dobu, ale čas mi nedovoloval jakékoliv změny v systému. S prázdninami však přišlo relativně dost volného času, a tak jsem se rozhodla začít budovat nové prostředí. Proč vlastně?

Na blog.cz jsem zhruba 8 let, možná více (více info v sekci "O mně"), blog.cz zažil mé dětství a celý proces dospívání a byl vždy místem, kam jsem se ráda vracela. Po pěti letech mé divoké puberty ale přibylo tolik věcí, že už nebylo cesty zpět, bylo to nepřehledné a celé to překopávat by mě pravděpodobně stálo všechny síly.

Dalším důvodem je pak jednoduchost, která mi přestala stačit. Bylo tam spousta věcí, které mi nevyhovovaly a i když nejsem žádný extra technik (a fakt mi dost dlouho trvalo, než jsem se blogger naučila alespoň trochu ovládat), mám dojem, že blogger je v těhle ohledech otevřenější, tak uvidíme :-).

S příchodem nového blogu jsem se rozhodla, že Sayurycz nebude pouze o knihách. Ráda bych se s Vámi podělila o střípky ze svého života, o myšlenky a o tvorbu...ať už bude sebehorší :-D. Psát mě bavilo odmala, tak proč nerozšířit své pole působnosti? :-)

Budu moc ráda, když nadále zůstanete věrnými čtenáři a budete se sem rádi vracet. Každý komentář - ať už to bude kritika nebo pochvala - uvítám, koneckonců, kdo říká, že píše VEŘEJNÝ blog hlavně pro SEBE, kecá. Nikdy to tak není :-). Dovolila jsem si ze starýho blogu přesunot pár povedených recenzí a článků, o kterýcn si myslím, že stojí za přečtení.

V neposlední řadě bych se ráda vyjádřila ke vzhledu blogu, který sice místy zlobí (písmo v nadpisech), rubriky ještě nejsou úplně aktivní (budou až přibudou články), ale jinak jsem moc spokojená a tímto bych vyjádřila nekonečný dík Syki z Knižního doupěte za trpělivost a ochotu čarovat se šablonou a udělat něco, aby to bylo prostě bytelný a funkční, protože sama bych to nikdá nedokázala - Díky! Díky! Budu tě velebit do konce svých dnů! Jsi fakt nejvíc kámo - ale to ty dobře víš :-).

No a na závěr mi už nezbývá než vyjádřit přání dlouhé životnosti a úspěchu. To půůjde, to půůůjde! Takže hlavu vzhůru, žhavte moje stránky, vyplouváme!


- Sayury

6 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten vzhled a těším se na nové články. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti za pochvalu i za podporu! :-)

      Vymazat
  2. Tak tě vítám na tom novém působišti! Blogspot je mi sympatický a tvůj nápad, že mezi knižní recenze přidáš i nějaké střípky ze života, nebo úvahy, také. Přece jen, ráda si počtu, co je nového. Nejen v knihách, ale i, co se děje s tebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti :-) Jsem moc ráda, že tě můj blog baví. I já na tvůj vždycky ráda zavítám :-) Určitě tu začne přibývat víc příspěvků ze života :-).

      Vymazat
  3. Chci tričko s nápisem "Jsi fakt nejvíc kámo!", protože to hned tak někdo mít nebude :D Ale díííík, hlavně at se ti tu daří a zásobuješ nás hezkými články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný vzhled:). Kéž bych sehnala někoho, kdo by mi to tak pěkně vystajloval...:). Jsem zvědavá, co pěkného zrecenzuješ.

    OdpovědětVymazat